Vw Golf I pczerniej
MODEL: VW GOLF 1 LS
ROK: 1978r.
SILNIK: 1.5 JB, następnie pojawił się osprzęt z mk III 1.6 ABU, aktualnie baza to 1.8 RP z głowicą po portingu, ostrym wałkiem CMR 272 + regulowane koło, paliwo jest dostarczane poprzez gaźniki dellorot DHLA 40. Na początku 2013 roku podjąłem się zmiany silnika na coś mocniejszego padło na 1.8T AUQ + skrzynia Passat B4, sprzęgło VR6
MOC: 225 KM
MODY POD MASKĄ: silnik skrzynia pomalowana na czarno VHT Wrinkle, wypolerowane doloty, stożek pipercross, to co się dało pochowane/ukrywane. ZAWIESZENIE: auto zakupione na gwincie TA-Technics, obecnie jeźdźi na SuperSport
UKLAD HAMULCOWY: seria została zamieniona na adaptery pod zaciski z polo 6N1 tarcze 256 wentylowane tył seria na bębnach. Pod koniec 2012 przeróbk przodu pod zaciski z Omegi i tarcze 280 z Corrado G60 tył czopy, zaciski jarzma i tarcze 229 z MK II GTI, zostało zamontowane serwo z MK I Cabrio
KOŁA: BBS RS 16", złożone na bębnach 2x5.5" i 2x6" ranty wszystkie 1", przód 7 cali z oponą 165/40r16, tył 7.5" z oponą 165/45r16 marki Nankang. Na początki 2014 bębny odmalowane koła skręcone na nowo na parametry przód beben 6" rant 1.5" tył beben 6.5" ranty 1.5" czyli zestaw 8" i 8.5" z oponami 195/40r16 i 205/40r16
NADWOZIE:
* nowy lakier L31B
* chromowane listwy
* chromowane lusterka
* chromowane wycieraczki
* chromowane klamki
* chromowane zderzaki
* nowe kliny
* nowa szyba przednia
* konserwacja całego samochodu
WNĘTRZE:
* fotele z MK III Recaro obszyte w brąz
* brązowy dywan
* brązowa deska rozdzielcza
* drewniana kierownica
|